Актуальне в контексті новини про можливість виходу Wizz Air з України

Найбільший лоукост-перевізник «Wizz Air Україна» може припинити свою роботу. 24 жовтня Державна авіаційна служба України затвердила нові правила видачі та анулювання прав на перевезення громадян, які 13 листопада зареєстрували в Міністерстві юстиції. Згідно з ними, права на експлуатацію повітряних ліній для виконання міжнародних перевезень надаватимуться лише тим перевізникам, 50% уставного капіталу яких належать українській державі та/або її громадянам.

Крім того, згідно з положеннями нового порядку, право на експлуатацію повітряних ліній для виконання міжнародних перевезень буде надаватися за умови, якщо перевізник виконує регулярні повітряні перевезення в межах України протягом не менше 12 місяців.

Wizz Air має намір оскаржити рішення Державіаслужби. Зазначу, що воно дійсно перешкоджає умовам відкритого ринку і серйозно ускладнює появу в Україні нових європейських лоукостів. Нещодавно в ЗМІ з’явилися новини про суд між інших лоукост-перевізником, турецькою компанією Atlasjet Ukraine, яка судиться з МАУ і, як очікується, виграє справу, отримавши декілька ласих для МАУ напрямків. Але в Україна придумали, як створити перевізнику нельотні умови цілком у межах законодавчого процесу.

Тепер компаніям-перевізникам доведеться змінювати власників, так щоби ними стали резиденти України, аби потрапити на наш авіаринок. Але чи варта справа таких зусиль, якщо Україна так негостинно ставиться до іноземних компаній?

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, Google+, Facebook, Instagram.

Просмотров: 868