Президент України Петро Порошенко підписав прийнятий ще 05 червня 2014 року  Верховною Радою України  Закон України № 1322-VII  «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу».

Прийняття вказаного закону зумовлено європейським курсом, яким рухається наша держава та за словами експертів  спрямоване на підготовку українського медіа продукту для входження на європейський ринок.

В зв’язку із величезною кількістю різноманітних телемагазинів, якими сьогодні  рясніють українські канали, відсутність правового визначення поняття «телепродаж» викликало постійні суперечності та невизначеність.

Відповідно до прийнятих змін, телепродаж – це трансльована на телебаченні безпосередня публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару.

При цьому телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну  інформацію про товар, що пропонується та не має  спонукати дітей укладати договори про продаж чи оренду товарів.

Законом також внесено зміни до ст. 13 ЗУ «Про рекламу», зокрема, трансляція кіно і телефільмів тепер може перериватись рекламою не частіше одного разу кожних 30 хвилин мовлення. 

Трансляція інших фільмів, у тому числі окремих серій, серіалів, документальних фільмів тощо, може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 20 хвилин мовлення.

Нагадаю, що в попередній редакції трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості до 42 хвилин, не могла перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач).

Також дуже вважливим нововведенням є п. 14 коментованого закону, відповідно до якого забороняється телепродаж лікарських засобів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також медичної техніки, застосування якої потребує спеціальних знань та підготовки.

При цьому особи, які здійснюють виробництво та/або продаж лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, можуть виступати спонсорами теле-, радіопередач та програм шляхом наведення інформації рекламного характеру про ім’я або найменування, знак для товарів і послуг, за винятком будь-якого посилання на лікарські засоби, що вживаються та розповсюджуються лише за приписом (рецептом) лікаря, та медичну техніку, методи профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, застосування яких потребує спеціальних знань та підготовки.

Просмотров: 1071