Просування міста Києва як туристичної дестинації

Для просування міста Києва як туристичної дестинації з висвітленням його привабливості було проведено рекламно-інформаційний тур для представників провідних засобів масової інформації Європи 21-24 червня 2016 з ініціативи Київської міської державної адміністрації.

Делегація представників засобів масової інформації Німеччини, Швейцарії та Польщі із захопленням ділилися своїми враженнями після оглядової екскурсії з відвідуванням Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника, Національного заповідника «Софія Київська», Свято-Михайлівського Золотоверхого монастиря, екскурсії по Андріївському узвозу, Подолом і огляду панорами «Київ - місто на Дніпрі» на борту теплохода «Наталія Ужвій».Історію загадкового середньовічного міста - Стародавнього Києва представникам ЗМІ Європи показувала відтворена атмосфера Київської Русі в «Парку Київська Русь». Затишність гостям запропонував еко-комплекс «Натураліст».

Представники ЗМІ Європи відзначили бездоганний сервіс і гостинність таких готелів як Radisson Blu Podil, Intercontinental Kyiv, Ramada Encore.У розрізі рекламно-інформаційного туру для розширення ділових зв'язків з країнами Європи, була проведена зустріч учасників заходу з провідними представниками організацій туристичного ринку м.Києва, яка відбулася 23 червня 2016. Головною метою проведення зустрічі було висвітлення туристичної привабливості міста, розкриття причин відвідати столицю України , залучення більшої кількості гостей в нашу країну.

Організація рекламно-інформаційних турів для представників туристичної галузі та ЗМІ в місто Київ підтверджено виступає як новаторський засіб для сприяння розвитку міжнародного співробітництва в сфері туризму з популяризацією Києва туристичного, а саме затишного та безпечного.

#OpenWorld

Просмотров: 427